brand swoosh

Nieuwe release van TeamUP

Nieuwe release van TeamUP

We hebben mooie verbeteringen doorgevoerd in TeamUP zodat je nog eenvoudiger aan de slag kan met verbeteren. Wat is er allemaal nieuw? We zetten de belangrijkste punten voor je op een rij.

Plan van aanpak

Om verbeteracties nog beter te plannen en te monitoren hebben wij het Plan van aanpak uitgebreid met de volgende velden:
  • Prioriteit (hoog, middel, laag)
  • Status (nieuw, lopend, gereed, on hold)
  • Datum gereed
Plan van aanpak TeamUP

Overzicht alle plannen van aanpak

In het Overzicht van plannen van aanpak zie je verbeteracties van alle teams op een rij. Dit overzicht is nu volledig anders vormgegeven, namelijk in een overzichtelijke tabel met daarin per actiepunt de bijbehorende gegevens. Handig als je bijvoorbeeld als HR adviseur een goed beeld wilt krijgen van populaire onderwerpen.

Ook zie je hier nu de status en prioriteit van alle plannen. Blijft bijvoorbeeld een actiepunt on hold staan of wordt het maar niet afgerond? Dan zie je dat hier in één oogopslag. Zo kun je eenvoudig vanuit HR of vanuit het management monitoren en interveniëren indien nodig.
Overzicht plannen van aanpak

Rapportages downloaden naar Excel

Sommige klanten vinden het prettig om de rapportages vanuit TeamUP te downloaden naar Excel. Vanaf heden bieden wij deze service. De volgende rapportages kun je nu downloaden:
  • Overzicht plannen van aanpak
  • Overzicht scores
  • Vanuit Overzicht rapportages kun je nu ook de losse rapportages downloaden naar Excel

Meer tijd over om te verbeteren

We hopen dat dat deze vernieuwingen helpen om nog effectiever aan de slag te gaan met de resultaten. Zodat je in korte tijd kunt doordringen tot de kern en zo snel mogelijk de verbeteracties kunt doorvoeren!